EPEC
Řídicí jednotka SC52 je navržena tak, aby splňovala požadavky trhu a různých průmyslových odvětví na bezpečné funkce v mobilních aplikacích.
Řídicí jednotka nabízí flexibilní řešení se softwarovými bezpečnostními funkcemi. To usnadňuje programátorům používat předcertifikované knihovny aplikací a snižuje používání softwaru.
- Do SIL2 (IEC 61508: 2010 a IEC 62061: 2005)
- Až do PLd / Cat 3 (ISO 13849-1: 2015), jako samostatná řídicí jednotka
- Podpora pro architekturu Cat2 při použití certifikovaných bezpečnostních senzorů
- 32bitový vícejádrový procesor
- Programování v CODESYS V3
- BEZPEČNOSTNÍ PROTOKOL CANopen, podle EN50325-5
- Podporováno Epec MultiTool a CANmoon
- CANx2
- 14 vstupů a 8 výstupů
Divize Railway už dávno nezahrnuje pouze klasické vlaky. Řadíme tam i tramvaje, autobusy a další dopravní prostředky, které denně využívají miliony lidí po celém světě.
Přední světovým dodavatel v oblasti snímání tlaku, senzoriky, tlakových spínačů, společnost Trafag HQ - The high-tech sensor company.
LPA Lighting Systems je světovým lídrem v navrhování a výrobě vysoce spolehlivých LED osvětlení a elektronických systémů pro železniční trhy.
M-Door GM je navržen pro montáž na jednoduché nebo dvojité sklo bez vrtání, přičemž nabízí stejné funkce jako klasické provedení tlačítek M-Door, včetně ovládání s hmatovou zpětnou vazbou a velkých světelných zón, které splňují normy pro železnice a autobusy, jako je např. TSI PRM, EN 1658x-x a EN 14752, ECE R107 pro osoby se sníženou pohyblivostí (PRM).
Železniční průmysl je důležitou součástí celosvětové dopravní sítě, která spojuje lidi a zboží na obrovské vzdálenosti rychle a efektivně. Srdcem tohoto odvětví jsou dodavatelé, kteří dodávají zařízení a materiály nezbytné pro výstavbu, údržbu a provoz světových železničních systémů.
Podívejte se, jak to vypadalo na Dni otevřených dveří ve společnosti OEM Automatic.