Jaké jsou nejčastější dotazy zákazníků, které se týkají nakupování na e-shopu společnosti OEM Automatic, spol. s r. o.?
Pokud jste odpovědi na vaše dotazy nenašli, kontaktujte naši zákaznickou podporu.
Každý náš zákazník, kterému bylo přiděleno zákaznické číslo (pětimístné číslo, které je uvedeno na faktuře nebo dodacím listu), může mít více uživatelů, tzv. podúčtů. Tito uživatelé se musí zaregistrovat do e-shopu, a poté se mohou nezávisle na sobě přihlašovat. Jako uživatelské jméno bude sloužit e-mailová adresa, kterou jste uvedli, a heslo, které vám zašleme. Toto heslo si změníte na svém účtu při prvním přihlášení.
Ano, můžete mít více alternativní dodacích adres. Při zadávání objednávky si pak stačí pouze vybrat adresu ze seznamu dodacích adres. Pro změnu nebo vložení další dodací adresy nás kontaktujte e-mailem [email protected] nebo telefonicky +420 241 484 940.
Můžete použít jakýkoli moderní webový prohlížeč, který chcete. Doporučujeme však nepoužívat starší verze, protože některé funkce a rozložení není podporované.
Jste-li neaktivní déle než 20 minut, budete automaticky odhlášeni. Pokud jste přidali produkty do nákupního košíku, jsou uloženy a uvidíte je v košíku opět po přihlášení.
Produkty označené symbolem nákupního košíku je možné vložit do košíku. Produkty, které nemají symbol nákupního košíku, není možné nakoupit přes e-shop. V takovém případě kontaktuje pro objednání své obchodní zástupce nebo naši zákaznickou podporu.
Některé produkty, např. svorky, pojistky jsou dodávané v balení nebo je možné je zakoupit v minimálním množství.
Po přihlášení do svého účtu uvidíte aktuální zásoby kliknutím na objednací číslo produktu. Když vložíte produkt do nákupního košíku, můžete také vidět předpokládaný termín dodání veškerého objednaného zboží. Termín dodání vám bude zaslán na základě potvrzení dodavatele.
V nákupním košíku můžete pracovat jak dlouho potřebuje, protože košík je lokálně uložený v prohlížeči. Zavřete-li prohlížeč, nákupní košík bude prázdný. Avšak nákupní košík si můžete uložit jako šablonu objednávky (viz níže).
Ano. Přidejte požadované položky do nákupního košíku, a potom klepněte na tlačítko "Uložit jako šablonu objednávky". Zadejte název šablony a stiskněte "Uložit košík jako šablonu".
Objednávky přijaté v pracovní den prostřednictvím telefonu, e-mailu, e-shopu do 12:00 hodin a je-li zboží skladem, odesíláme ve stejný den.
Termíny dodání jednotlivých produktů je možné rozdělit do různých termínů. Požadovaný termín dodání vyplňte do objednávky. Vezměte prosím na vědomí, že není možné uvést dva různé termíny dodání pro stejné produkty v košíku (například 2 ks S3B v jednom termínu a 3 ks S3B v jiném termínu).
Objednávku odeslanou přes e-shop nemůžete sami změnit. S úpravami v objednávce se prosím obraťte co nejdříve na naši zákaznickou podporu.
Na svém účtu v historii objednávek zjistíte všechny odeslané objednávky. Ty můžete vyhledat podle časového období. Poté klikněte na tlačítko „Zobrazit detaily objednávky", zobrazí se podrobnosti odeslaných objednávek.
Za „dopravné a balné" standardních zásilek do 50 kg účtujeme po ČR 130,- Kč. V případě, že je zásilka netypická (váha, rozměry, zásilky do zahraničí atd.), kontaktujte prosím zákaznickou podporu.
Nové heslo si můžete sami vytvořit, pokud se přihlásíte do svého účtu k e-shopu, v části "Můj účet" vyberete "Změnit heslo".