EPEC
AI/DI | 11 |
---|---|
Application size | 1 MB |
CODESYS-version | 2.3 |
DI/PI | 22 |
DO/DI | 4 |
Hmotnost | 0,9 kg |
Memory flash | 8 MB |
Nominální napětí | 12/24 V DC (8,3 - 36 V DC) |
Number of CAN interface | 4 ks |
Paměť RAM | 4 MB |
Procesor | 32 bit, 128 MHz |
---|---|
Provozní teplota max. | 85 °C |
Provozní teplota min. | -40 °C |
PWM/DO/DI (sourcing) | 8 |
PWM/DO/DI/ (high side) | 20 |
Size | 224,8x148,5x50 mm |
Total number of I/O ports | 65 ks |
Třída krytí | IP67 |
Voltage reference | 5 V, 10 V |
Jednotka EPEC 5050 je výkonný 32bitový mikrokontrolér s prostorem pro aplikace do 3 MB.
Tato řídicí jednotka je ideální pro nejnáročnější aplikace s mnoha I / O a vysokými požadavky na výkon.
Skutečnost, že řídicí jednotka Epec 5050 má 3 X 35-pinové konektory AMPSEAL, poskytuje rozhraní I / O, které má například 20 PWM výstupů, což znamená, že můžete ovládat 20 různých hydraulických funkcí přímo. Epec 5050 má také velký počet konfigurovatelných vstupů, které vám umožní připojit různé senzory.
Řídicí jednotka Epec 5050 je vybavena velkým, ultrarychlým MRAM 512 kb, což je ideální řešení pro rychlé a nepřetržité ukládání informací při delších výpadcích proudu.
Čtyři rozhraní CAN a ethernetové rozhraní dělají z řadiče 5050 ideální ovladač pro použití jako hlavní server v síti CAN.
Programování CODESYS 3.5 společně s Epec MultiTool a širokou škálou knihoven připravených aplikací EPEC poskytuje vývojářům jedinečné výhody, které výrazně zkracují čas na vývoj nových řešení pro své stroje.
Epec 5050 je také k dispozici ve verzi CODESYS 2.3.
Divize Railway už dávno nezahrnuje pouze klasické vlaky. Řadíme tam i tramvaje, autobusy a další dopravní prostředky, které denně využívají miliony lidí po celém světě.
Přední světovým dodavatel v oblasti snímání tlaku, senzoriky, tlakových spínačů, společnost Trafag HQ - The high-tech sensor company.
LPA Lighting Systems je světovým lídrem v navrhování a výrobě vysoce spolehlivých LED osvětlení a elektronických systémů pro železniční trhy.
M-Door GM je navržen pro montáž na jednoduché nebo dvojité sklo bez vrtání, přičemž nabízí stejné funkce jako klasické provedení tlačítek M-Door, včetně ovládání s hmatovou zpětnou vazbou a velkých světelných zón, které splňují normy pro železnice a autobusy, jako je např. TSI PRM, EN 1658x-x a EN 14752, ECE R107 pro osoby se sníženou pohyblivostí (PRM).
Železniční průmysl je důležitou součástí celosvětové dopravní sítě, která spojuje lidi a zboží na obrovské vzdálenosti rychle a efektivně. Srdcem tohoto odvětví jsou dodavatelé, kteří dodávají zařízení a materiály nezbytné pro výstavbu, údržbu a provoz světových železničních systémů.
Podívejte se, jak to vypadalo na Dni otevřených dveří ve společnosti OEM Automatic.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Objednací číslo | Application size | CODESYS-version | Paměť RAM | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|
![]()
5050 Kontrolní jednotka C2.3
Art:
E30B5050-02
Zkopírováno
|
1 MB
|
2.3
|
4 MB
|
| ||
![]()
5050 Kontrolní jednotka C2.3 (3 MB)
Art:
E30B5050-82
Zkopírováno
|
3 MB
|
2.3
|
8 MB
|
| ||
![]()
5050 Kontrolní jednotka C3.5
Art:
E30D5050-02
Zkopírováno
|
1 MB
|
3.5
|
4 MB
|
| ||
![]()
5050 Kontrolní jednotka C3.5 (3MB)
Art:
E30D5050-82
Zkopírováno
|
3 MB
|
3.5
|
8 MB
|
|
Vyberte variantu ze seznamu