EPEC
AI/DI | 1 |
---|---|
Automatic brightness | Ne |
Backlight | LED/50 000 timmar |
Buzzer | Ano |
CODESYS-version | 3.5 |
DI | 2 |
Display Resolution | 1024x768 (XGA) |
DO/DI | 2 |
EPEC GlobE Support | Ano |
Formát obrazu | 04:03 |
Hmotnost | 2,7 kg |
Memory flash | 4 GB (8 GB som tillval) |
Montáž | Montáž na panel, Podstavec |
Nominální napětí | 12/24 V DC (9,2 till 36 V DC) |
Number of CAN interface | 2 ks |
Paměť RAM | 1024 MB |
---|---|
Procesor | ARM Cortex A9 Dual Core (800 MHz), 32 bit, internal Graphics Processing Unit (GFU) |
Provozní teplota max. | 70 °C |
Provozní teplota min. | -30 °C |
RS232 | 1 ks |
Screen brightness | 600 cd/m² |
Size | 310x290x82 mm |
Speaker | Ne |
Total number of I/O ports | 5 ks |
Touchscreen | Kapacitní |
Třída krytí | IP66 |
Velikost displeje | 12 |
Voltage reference | 5 V |
Epec 6112 je robustní 12 "displej s kapacitní dotykovou obrazovkou.
Epec 6112 je postaven na stejné výkonné platformě jako ostatní produkty řady Epec 6000 a podporuje vizualizaci CODESYS 3.5.
Displej je LED displej s širokým zorným polem a obrazovkou PCAP (Industrial Grade Capacitive), která poskytuje dokonalou čitelnost.
Epec 6112 je vybaven moderní datovou, softwarovou a zobrazovací technologií řady Epec 6000 a je ideálním řešením pro nejnáročnější aplikace, kde je potřeba většího displeje.
Použitím target vizualizace CODESYS 3.5 spolu s konfiguračním nástrojem Epec MultiTool a rozsáhlou knihovnou aplikací od společnosti Epec se výrazně zkrátila doba vývoje nových aplikací pro mobilní stroje. Epec 6112 splňuje všechny požadavky stanovené současnými operátorskými rozhraními pro mobilní stroje.
Vysoký výkon procesoru
Rozlišení XGA 1024x768, PODsvícení LED, jas 600 nitů
Kapacitní (PCAP) dotyková obrazovka
2 x CAN, 2 x Ethernet, 2 x USB, 1 x RS232
2 x vstupy kamery
KÓDYS 3,5
Podporuje Epec MultiTool a Epec GlobE
CANopen / SAE J1939
Robustní hliníkové pouzdro, IP66
Montáž do panelu s nebo podstavce
Budoucí možnosti: Vestavěné rozhraní 2G / 3G / GPS / Glonass
Divize Railway už dávno nezahrnuje pouze klasické vlaky. Řadíme tam i tramvaje, autobusy a další dopravní prostředky, které denně využívají miliony lidí po celém světě.
Přední světovým dodavatel v oblasti snímání tlaku, senzoriky, tlakových spínačů, společnost Trafag HQ - The high-tech sensor company.
LPA Lighting Systems je světovým lídrem v navrhování a výrobě vysoce spolehlivých LED osvětlení a elektronických systémů pro železniční trhy.
M-Door GM je navržen pro montáž na jednoduché nebo dvojité sklo bez vrtání, přičemž nabízí stejné funkce jako klasické provedení tlačítek M-Door, včetně ovládání s hmatovou zpětnou vazbou a velkých světelných zón, které splňují normy pro železnice a autobusy, jako je např. TSI PRM, EN 1658x-x a EN 14752, ECE R107 pro osoby se sníženou pohyblivostí (PRM).
Železniční průmysl je důležitou součástí celosvětové dopravní sítě, která spojuje lidi a zboží na obrovské vzdálenosti rychle a efektivně. Srdcem tohoto odvětví jsou dodavatelé, kteří dodávají zařízení a materiály nezbytné pro výstavbu, údržbu a provoz světových železničních systémů.
Podívejte se, jak to vypadalo na Dni otevřených dveří ve společnosti OEM Automatic.