Nejčastější otázky

Jaké jsou nejčastější dotazy zákazníků, které se týkají nákupování na e-shopu společnosti OEM Automatic, spol. s r. o.?

Jak se stát zákazníkem společnosti OEM Automatic?
Jak se stát zákaznikem e-shopu?
Nejsem zákazník společnosti OEM Automatic, mohu nakupovat na e-shopu?
Může existovat více uživatelů pod stejným zákaznickým číslem?
Mohu mít na svém účtu více dodacích adres?
Jaké webové prohlížeče jsou podporované?
Co se stane, když jsem se zapomněl odhlásit?
Jaké produkty je možné nakoupit přes e-shop?
Proč některé produkty musím objednávat v určitém množství?
Jaké ceny vidím?
Mohu vidět zásoby na skladě?
Mohu si měnit obsah svého nákupního košíku?
Je možné vytvořit si šablonu objednávky?
Kdy nejpozději si mohu objednat zboží, aby bylo odeslané ve stejný den?
Je možné zadat různé termíny dodání ve stejné objednávce?
Mohu změnit již odeslanou objednávku?
Mohu zobrazit historii objednávek na webu?
Jaké jsou náklady na dopravu zboží?
Zapomněli jste heslo?

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

 

Jak se stát zákazníkem společnosti OEM Automatic?
Zákazníkem společnosti OEM Automatic se může stát pouze společnost. Soukromé osoby odkazujeme na velkoobchody a maloobchody. Pro více informací se prosím obraťte na naše obchodní zástupce (viz. kontakty).

Jak se stát zákazníkem e-shopu společnosti OEM Automatic?
Velkou část našeho sortimentu lze objednat na e-shopu a to kdykoliv během dne. Všichni naši zákazníci mají možnost nakupovat online. Abyste mohli nakupovat online, je potřeba být zákazníkem společnosti OEM Automatic spol. s r.o. a zaregistrovat se jako zákazník e-shopu. Pro registraci do e-shopu vyplňte tento formulář.

Jste již našim zákazníkem a chcete se stát zákazníkem společnosti OEM Automatic? Kontaktujte naši zákaznickou podporu

Zákazníkem společnosti OEM Automatic nejste? Obraťte se na některého z obchodních zástupců v sekci kontakty.

Nejsem zákazník společnosti OEM Automatic, můžu nakupovat na e-shopu?
E-shop je pouze pro naše stávající zákazníky, kteří jsou registrováni v našem systému. Chcete se stát našim zákazníkem a uživatelem e-shopu, obraťte se na některého z našich obchodních zástupců v jednotlivých regionech (viz. sekce kontakty).

Může existovat více uživatelů pod stejným zákaznickým číslem?
Každý náš zákazník, kterému bylo přiděleno zákaznické číslo (pětimístné číslo, které je uvedeno na faktuře nebo dodacím listu), může mít více uživatelů, tzv. podúčtů. Tito uživatelé se musí zaregistrovat do e-shopu, a poté se mohou nezávisle na sobě přihlašovat. Jako uživatelské jméno bude sloužit e-mailová adresa, kterou jste uvedli, a heslo, které vám zašleme. Toto heslo si změníte na svém účtu při prvním přihlášení.

Mohu mít na svém účtu více dodacích adres?
Ano, můžete mít více alternativní dodacích adres. Při zadávání objednávky si pak stačí pouze vybrat adresu ze seznamu dodacích adres. Pro změnu nebo vložení další dodací adressy nás kontaktujte e-mailem info@oem-automatic.cz nebo telefonicky +420 241 484 940.

Jaké webové prohlížeče jsou podporované?
Můžete použít jakýkoli moderní webový prohlížeč, který chcete. Doporučujeme však nepoužívat starší verze, protože některé funkce a rozložení není podporované.

Co se stane, když jsem se zapomněl odhlásit?
Jste-li neaktivní déle než 20 minut, budete automaticky odhlášeni. Pokud jste přidali produkty do nákupního košíku, jsou uloženy a uvidíte je v košíku opět po přihlášení. Vezměte prosím na vědomí, že nákupní košík bude uložen prostřednictvím prohlížeče v aktuálním počítači. To znamená, pokud se přihlásíte z jiného prohlížeče, nákupní košík bude prázdný. (Přečtěte si více o Cookies). Nicméně, můžete si váš nákupní košík uložit jako šablonu objednávky.

Jaké produkty je možné nakoupit přes e-shop?
Produkty označené symbolem nákupního košíku  je možné vložit do košíku. Produkty, které nemají symbol nákupního košíku není možné nakoupit přes e-shop. V takovém případě kontaktuje pro objednání své obchodní zástupce nebo naši zákaznickou podporu.

Proč některé produkty musím objednávat pouze v určitém množství?
Některé produkty, např. svorky, pojistky jsou dodávané v balení nebo je možné je zakoupit v minimálním množství.

Jaké ceny vidím?
Jakmile se přihlásíte, uvidíte své aktuální ceny včetně všech smluvních slev. Ceny zobrazíte kliknutím na objednací číslo produktu. Přečtěte si více o našich obchodních podmínkách zde.

Vezměte prosím na vědomí, že produkty, na které Vám obchodní zástupce zaslal cenovou nabídku, je nutno objednat přes něj, nebo se obrátit na naši zákaznickou podporu.

Mohu vidět zásoby na skladě?
Po přihlášení do svého účtu uvidíte aktuální zásoby kliknutím na objednací číslo produktu. Když vložíte produkt do nákupního košíku, můžete také vidět předpokládaný termín dodání veškerého objednaného zboží. Termín dodání vám bude zaslán na základě potvrzení dodavatele.

Mohu si měnit obsah svého nákupního košíku?
V nákupním košíku můžete pracovat jak dlouho potřebuje, protože košík je lokálně uložený v prohlížeči. Zavřete-li prohlížeč, nákupní košík bude prázdný. Avšak nákupní košík si můžete uložit jako šablonu objednávky (viz níže).

Je možné vytvořit si šablonu objednávky?
Ano. Přidejte požadované položky do nákupního košíku, a potom klepněte na tlačítko "Uložit jako šablonu objednávky". Zadejte název šablony a stiskněte "Uložit košík jako šablonu". Na svém účtu uvidíte všechny uložené šablony. Do šablony můžete snadno přidávat nebo odebírat produkty, měnit množství, kopírovat šablonu objednávky nebo šablonu objednávky umístit přímo do nákupního košíku.

Kdy nejpozději si mohu objednat zboží, aby bylo odeslané ve stejný den?
Objednávky přijaté v pracovní den prostřednictvím telefonu, e-mailu, e-shopu do 12:00 hodin a je-li zboží skladem, odesíláme ve stejný den.

Standardně používáme pro odesílání zásilek dopravní společnosti (DPD, O.T.E.C). Je možné se domluvit také na jiném způsobu předání. V takovém případě kontaktujte zákaznickou podporu.

Je možné zadat různé termíny dodání ve stejné objednávce?
Termíny dodání jednotlivých produktů je možné rozdělit do různých termínů. Požadovaný termín dodání vyplňte do objednávky. Vezměte prosím na vědomí, že není rmožné uvést dva různé termíny dodání pro stejné produkty v košíku (například 2 ks S3B v jednom termínu a 3 ks S3B v jiném termínu).

Mohu změnit již odeslanou objednávku?
Objednávku odeslanou přes e-shop nemůžete sami změnit. S úpravami v objednávce se prosím obraťte co nejdříve na naši zákaznickou podporu .

Mohu zobrazit historii objednávek na webu?
Na svém účtu v historii objednávek zjistíte všechny odeslané objednávky. Ty můžete vyhledat podle časového období. Poté klikněte na tlačítko „Zobrazit detaily objednávky", zobrazí se podrobnosti odeslaných objednávek.

Jaké jsou náklady na dopravu zboží?
Za "dopravné a balné"  standardních zásilek do 50 kg účtujeme po ČR 130,- Kč. V případě,  že je zásilka netypická (váha, rozměry, zásilky do zahraničí atd.), kontaktujte prosím zákaznickou podporu.

Zapomněli jste heslo?
Nové heslo si můžete sami vytvořit, pokud pod přihlašovacím oknem v odkazu "Zapomněli jste heslo?" vyplníte svoji e-mailovou adresu a na ni obdržíte nové heslo. Nebo můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu a heslo vám zašleme. Nové heslo si při prvním přihlášení změňte.

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktuje naši zákaznickou podporu.

 

Kontaktujte nás

 Po - Pá: 8:00 - 16:30 hodin

+420 241 484 940

info@oem-automatic.cz